Klager og returer

 

Opprett reklamasjon og servicesak

Her oppretter du som installatør reklamasjon etter mistanke om produktfeil. Produktet skal alltid reklameres til Skårebos tekniske support før feilsøking eller andre tiltak utføres av elektriker.

OBS!
Feilsøking, tiltak og reparasjoner som utføres for å rette feil vil kun bli erstattet dersom det er avtalt på forhånd og godkjent av Skårebos tekniske support.
Kontakt derfor alltid Skårebos tekniske support ved mistanke om produktfeil før noen andre tiltak utføres.

 

Nødvendig informasjon ved reklamasjon

Ved reklamasjon skal følgende informasjon (minst) deles med Skårebos tekniske support:

  • Feilbeskrivelse i form av tekst og bilder samt bilmodell og hoved- og kretsikringens størrelse (om mulig), samt om det er risiko for flere berørte produkter

  • Serienummer

  • Kontaktopplysninger til elektriker og sluttbruker

  • Adresse for eventuell erstatningsleveranse

Eventuelt defekt produkt skal sendes tilbake til Skårebo Energi AB. Skårebo Energi AB sørger for å utstede fraktseddel ved retur.

For fullstendige vilkår, last ned den nedenstående pdf-filen:

Vilkår for klager og servicesaker

 

* Obligatoriske felt

Takk! Vi vil kontakte deg innen kort tid.

 

Kontaktuppgifter

Skårebo - Teknisk Support

Mail: post@skarebo.no
Telefonnummer: (+47) 465 22 261